Clementoni - Mechanická laboratoř - Vesmírná stanice - obrázek 1

zlaťák300
    od NaN Kč do NaN Kč
    Porovnání cen 2

Specifikace a popis

Ilustrované příručky popisují kroky montáže pro každý model, což umožňuje stavět stále složitější stroje a porozumět aplikaci jednotlivých komponent v reálném životě. Co je to páka? K čemu to je? Kde je najdeme v každodenním životě? Zjistíme to společně se sadami Technologic Science & Play. Řada Techno-Logic Laboratories od společnosti Clementoni byla inspirována metodou výuky STEM, která pomáhá dětem rozvíjet kritické myšlení a řešení problémů prostřednictvím studia a praktické aplikace vědy, technologie, inženýrství a matematiky. STEM (Science - Technology - Engineering - Mathematics) je zkratka, která se poprvé objevila ve Spojených státech. Jeho účelem je poskytnout studentům dovednosti, znalosti a zkušenosti, které jim umožní řešit technologické výzvy budoucnosti! Tato souprava pro skutečnou vesmírnou vědu zkoumá svět vesmírného inženýrství snadným a zábavným způsobem! Vaše dítě bude moci vytvořit 2 dynamické modely: kabriolet Rover pro objevování neznámých planet a neuvěřitelnou vesmírnou stanici pro překračování nových hranic vzrušení! ------------------- Obsahuje 130 vyměnitelných komponentů včetně převodů, tyčí, kol a pneumatik.

Recenze a hodnocení

Clementoni - Mechanická laboratoř - Vesmírná stanice čeká na první recenzi
    Napište recenzi a jako odměnu dostanete
    zlaťák300 Zlaťáků

Za přínosnou recenzi pro ostatní získáte další výhody.
    ikona - Registrovat seRegistrovat se